Предлози за здрава вечера во доцните часови

15.03.2022 17:22

Можеби најдобрата вечера е зеленчук и суров и варен - ова е најважната состојка во менито на здрава личност, па дури и за доцна оброк, тие обично се идеални. Лесна зелена, зеленчук чорби, зеленчук на скара, варен, задушен и печен, па дури и супа од зеленчук - опции за здрава вечерна закуска!

Ако за вас вечерата е задолжителна, еве  што точно може да се користи во вечерните часови, за да  не се предизвикаат проблеми на вашето тело, туку дури и да се губат телесната тежина? Секако, треба да го исклучите алкохолот или кофеинираните производи од вечерното мени, што само ќе го отежни заспивањето, како и висококалоричната и тешка храна како слатки колачи или масно пржено месо, што ќе создаде непотребно оптоварување на дигестивниот тракт и ќе обрнете внимание на „лесна“ храна која научи релативно брзо, за час и половина. Ова е, се разбира, главно протеинска храна и растителни влакна.

Можеби најдобрата вечера е зеленчук и суров и варен - ова е најважната состојка во менито на здрава личност, па дури и за доцна оброк, тие обично се идеални. Лесна зелена, зеленчук чорби, зеленчук на скара, варен, задушен и печен, па дури и супа од зеленчук - опции за здрава вечерна закуска!

Зеленчукот е нискокалоричен, богат со здрави влакна и витамини, ја нормализира цревната флора, има корисен ефект врз функционирањето на гастроинтестиналниот тракт, придонесува за согорување на маснотиите и го зајакнува имунитетот, ги отстранува токсините - нивните придобивки тешко може да се преценат.

Незасладените млечни производи како кефир, грчки јогурт, ферментирано печено млеко или јогурт без никакви адитиви се исто така одличен избор за вечерен оброк.

Запомнете ги главните правила на вечера - јадете неколку часа пред спиење, изберете здрава и лесно сварлива храна (протеини и растителни влакна). Ако се придржувате кон нив, ќе му обезбедите на организмот потребните витамини и минерали и ќе можете да најдете совршена фигура без штети по здравјето - и ниту несоницата ниту зголемувањето на телесната тежина дефинитивно нема да ви загрозат!

Катерина Стојановска Десковска