Здравје

Блог вести

  • Здравје 27.03.2023 09:41

    Пролетни алергии

    Пролетните алергени почнуваат да се шират од дрвјата уште во раната пролет и траат до месец мај. Поленот од тревите, кој се јавува во почетокот на летото ) е силен алерген на кој се чувствителни голем број луѓе.

  • Здравје 23.03.2023 20:38

    Маџун-природен гроздов засладувач

    Природните лекови за подобрување на отпорноста на организмот се секогаш добредојдени. Последните години, меѓу народот се враќа популарноста на маџунот, целосно природен производ, кој се добива од гроздов сок на најквалитетните видови лоза.

  • Здравје 23.03.2023 09:32

    Сојата и нејзиното значење во исхраната

    Сојата е едно од најстарите култивирани растенија во  фамилијата на мешунки. Плодовите на ова уникатно растение содржат повеќе од 30% протеини, кои имаат најдобра комбинација на амино киселини. Сојата е богата со лековити и хранливи материи.

  • Здравје 22.03.2023 12:29

    За што сѐ може да се користи кората од лимонот?

    Лимонот е популарен цитрус кој несомнено е корисен за правење на освежителен напиток или како додаток за збогатување на вкусот на јадењата. Но, после цедењето на сокот, многу од нас едноставно ја фрлаат кората. Немојте тоа да го правите, бидејќи не можете ни да замислите какво богатство фрлате.

  • Здравје 20.03.2023 10:38

    Овошјето како важен дел од исхраната на дијабетичарите

    Сите знаеме дека е здраво да се јаде овошје, дури и ако лице страда од дијабетес. Но, бидејќи овошјето содржи шеќери, дијабетичарите треба да обрнат внимание на количината и видот на овошјето што ќе го консумираат.

  • Здравје 16.03.2023 09:47

    Чиа семе за блескав изглед на кожата

    Чиа семето придонесува за блескав изглед на кожата, а што е најважно од сè – дава фасцинантно чувство. Познато е уште во индијанските племиња и со векови се употребувало поради неговите извонредни корисни карактеристики.

  • Здравје 15.03.2023 11:46

    Семки од тиква, добар извор на протеини и диетални влакна

    Семките од тиква се богат извор на диетални влакна и масни киселини кои се одлични за здравјето на срцето. Тие се добар извор на магнезиум, манган, фосфор, бакар и железо.

  • Здравје 15.03.2023 09:56

    Правилно чување на зготвената храна

    Секогаш треба да внимаваме на правилно чување на зготвената храна која ни останала од ручекот или вечерата.

  • Здравје 14.03.2023 13:42

    Неколку намирници за добро здравје и топење на мастите на стомакот

    Да се ослободите од салото на стомакот не е само прашање на естетика и добар изглед, туку е важно и за добро здравје, бидејќи масното ткиво на стомакот е едно од најопасните подрачја за складирање на мастите и го зголемува ризикот од прерана смрт дури и за оние за оние со здрава тежина.

  • Здравје 14.03.2023 09:45

    Видови на риба што треба да се јаде

    Според истражувањата на Американско здружение за срце,се препорачува да се јаде риба најмалку двапати неделно, особено лосос, сардина и туна. Токму овие риби изобилуваат со омега-3 масни киселини важни за здравјето на мозокот и срцето.

Pages